Hoe kunnen wij jou helpen?

Tel: 088 015 79 20

E-mail: pensioenservice@marspensioen.nl
Wil je in je e-mail jouw polisnummer en/of personeelsnummer vermelden?

Wil je gevoelige informatie aan ons sturen? Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnMarsPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat je niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen

Veelgestelde vragen

  • Wil je het rekeningnummer wijzigen waarop je jouw pensioenuitkering ontvangt? Log in op MijnMarsPensioen en pas direct onder Mijn gegevens uw rekeningnummer aan. Je ontvangt dan je eerstvolgende pensioenuitkering op jouw nieuwe rekeningnummer. 

  • De formulieren staan op de pagina documenten.

  • Dit kun je doorgeven in Mijn gegevens in MijnMarsPensioen.

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoef je niet door te geven als je in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoef je dus niet aan ons door te geven.

Een ander e-mailadres kun je doorgeven in Mijn gegevens.

Verhuis je in het buitenland of wil je jouw post op een ander adres ontvangen? Dit kun je doorgeven in Mijn gegevens.

Notify us

Heb je een klacht?

Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via 088 015 79 20 van 9.00 - 17.00 uur maandag t/m vrijdag.

Komen we er samen niet uit, dan kun je bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur jouw e-mail naar pensioenservice@marspensioen.nl met:

  • Jouw klacht: waar ben je ontevreden over?
  • Jouw polisnummer.
  • Jouw telefoonnummer, zodat we jou kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van jouw klacht.

Geef in jouw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Lees hier hoe wij jouw klacht verder afhandelen.