Hoe kan je een klacht indienen?
Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat je niet tevreden bent.
- Bel met ons via 088- 015 79 20 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij je klacht verder in behandeling.
- Je kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@marspensioen.nl.
- Of een brief sturen naar: Mars Pensioenfonds, t.a.v. Pensioenservice, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen
Geef aan ons door:
- Jouw klacht: waar ben je ontevreden over?
- Jouw polisnummer.
- Jouw telefoonnummer, zodat we je kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van jouw klacht.
Verwerking
- Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging, behalve als we de klacht binnen vijf werkdagen kunnen oplossen.
- Wij bellen je om een compleet beeld te krijgen van jouw klacht.
- We proberen je klacht binnen 20 werkdagen op te lossen. Meestal lukt dit ook.
- Als het niet lukt om je klacht binnen 20 werkdagen op te lossen, laten we dit op tijd weten.
- Als je het niet eens bent met onze reactie of geboden oplossing, kun je binnen 20 werkdagen je klacht met motivatie bij het bestuur van het pensioenfonds indienen
- Het bestuur onderzoekt je klacht en koppelt de genomen beslissing schriftelijk aan je terug.
En anders?
Soms kom je er samen niet uit. We doen ons best om je klacht op te lossen, maar het kan natuurlijk zijn dat je het niet eens bent met onze reactie. Of met onze beslissing. Het is goed om te weten dat je dan altijd terecht kunt bij de Ombudsman Pensioenen. Of je kunt natuurlijk naar een rechter gaan. Voor de Ombudsman Pensioenen ga je naar www.ombudsmanpensioenen.nl. Als je meer informatie wilt over hoe je precies naar een rechter gaat, kijk je op https://www.rechtspraak.nl.
Wil je meer lezen over de afhandeling van klachten? Ons reglement kun je hieronder nalezen.
Bijlage | Grootte |
---|---|
195.85 kB |