Een klacht indienen?
Klacht indienen
Heb je een klacht over de dienstverlening van het Mars Pensioenfonds? Of van pensioenuitvoerder TKP? Dien dan een klacht in via brief, e-mail of via het contactformulier. We proberen het dan zo snel mogelijk op te lossen.
Verwerking
Klachten worden verwerkt door onze pensioenuitvoerder TKP. Om te zorgen dat er goed met een klacht om wordt gegaan, werken we alle klachten op dezelfde manier af. Dat betekent onder andere dat we graag je klacht ontvangen via brief, e-mail of via het contactformulier. Dan kunnen we ermee aan de slag. Als je een klacht naar ons stuurt, krijg je van ons eerst een ontvangstbevestiging, behalve als we de klacht binnen vijf werkdagen kunnen oplossen. We proberen je klacht binnen 20 werkdagen op te lossen. Meestal lukt dit ook. Als dit niet lukt, dan laten we je dit op tijd weten.
- Brief
Stuur je klacht per brief naar:
Mars Pensioenfonds
t.a.v. Accountmanager Postbus 51005
9702 JA Groningen
- E-mail
Stuur je klacht per e-mail naar: pensioendesk@marspensioen.nl
- Contactformulier
Het contactformulier vind je hier.
En anders?
Soms kom je er samen niet uit. We doen ons best om je klacht op te lossen, maar het kan natuurlijk zijn dat je het niet eens bent met onze reactie. Of met onze beslissing. Het is goed om te weten dat je dan altijd terecht kunt bij de Ombudsman Pensioenen. Of je kunt natuurlijk naar een rechter gaan. Voor de Ombudsman Pensioenen ga je naar www.ombudsmanpensioenen.nl. Als je meer informatie wilt over hoe je precies naar een rechter gaat, kijk je op https://www.rechtspraak.nl/.
Meer informatie
Wil je meer lezen over de afhandeling van klachten? Of over de geschillenregeling? Lees dan ons reglement Klachten- en Geschillenregeling